משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

Natural & Delicious נטורל אנד דלישס

תוכן עניינים

n&d
נטורל אנד דלישס-n&d מותג אוכל לכלבים וחתלים מבית FARMINA

נטורל אנד דלישס (בתרגום חופשי "טבעי וטעים") הוא מותג בת של חברת פארמינה (Farmina) ענקית המזון לחיות מחמד. החברה משתמשת אך ורק בחומרי הגלם המשובחים ביותר בהתאם להנחיות קפדניות שקבעו מומחים מובילים לתזונה מרחבי העולם. בעזרתם, תיכננה החברה תזונה המאומתת מדעית לצרכים תזונתיים של החיות שלנו.

רכיבים טבעיים


ערכיו של המותג הם שמירה על התזונה הטבעית והנכונה של חיות המחמד שלנו, היישר מהטבע הפראי עם התערבות מינימלית של האדם. ערכים אלו נשמרים בקפידה ע"י בעלי התפקידים השונים בחברה ומאות אלפי חיות מחמד מרוצות ובעליהם ברחבי העולם יעידו על כך.

כשטבע ומדע נפגשים

פרמינה היא טבע ומדע בהרמוניה מושלמת. המשימה של החברה היא פיתוח המזון הטבעי והטוב ביותר. כזה שמזין ומאומת מדעית, כזה שחתולים וכלבים יאהבו וירצו רק ממנו. לשם כך, החברה משתמשת אך ורק בחומרי הגלם המשובחים ביותר בהתאם להנחיות קפדניות שקבעו מומחים מובילים לתזונה מרחבי העולם. בעזרתם, תיכננה החברה תזונה המאומתת מדעית לצרכים תזונתיים של החיות שלנו.


אינדקס גליקמי נמוך ונוגדי חמצון טבעיים

המאפיין העיקרי של מזון החברה הוא האינדקס הגליקמי הנמוך, מכיוון שהוא מיוצר ללא חיטה או תירס ועם תוספת של פחמימות איכותיות כגון דלעת, קינואה, כוסמין ושיבולת שועל, המאפשרים שחרור אנרגטי הדרגתי לאורך כל היום. בנוסף, המזון מועשר בנוגדי חמצון טבעיים בלבד בתוספת תמציות לטוקופרולים, לשימור הטבעי של המזון. ומגיע בתוספת של ויטמינים איכותיים הנשמרים בזכות טכנולוגיית העירוי הקר שמאריכה את יעילותם.

שמירה על צער בעלי חיים

כל המזון המיוצר תחת מותג נטורל אנד דלישס או חברת פארמינה נבדק, נוסה ויוצר ללא שום התאכזרות או התעללות בבעלי חיים מכל סוג שהוא. זאת התחייבות החברה.

המותג N&D מתחלק לכמה סדרות מוצרים:

נטורל אנד דלישס קינואה

N&D QUINOA – מזון פונקציונלי שנועד לתמוך ברווחתם של חתולים וכלבים עם צרכים תזונתיים מיוחדים. המזון מיוצר מ – 92% חלבונים מן החי ממקורות ומועשר בקינואה, מרכיב יקר ומלא בתכונות תזונתיות נהדרות. הקינואה משתלבת בצורה מושלמת במערכת התזונה של Farmina ומתאימה עבור הפילוסופיה של הטורפים מכיוון שהיא מכילה כ -13% מהחלבונים בעלי הערך ביולוגי הגבוה, ועשירה בחומצות אמינו חיוניות ומאוזנות, תכונה נדירה מאוד של ירקות.

N&D PRIME – קו המוצרים הטבעיים שתוכנן מדעית לאופי הקרניבורי של חתולים וכלבים.
זהו הראשון קו Natural & Delicious הראשון שפיתחנו עם מרכיבים באיכות מעולה ו -98% חלבון ממוצא מן החי. רק נוגדי חמצון טבעיים, ללא דגנים ו – GMO, ועם רכיבים תזונתיים בעלי חיי מדף ארוכים (כולל ויטמינים יקרים) שנוספו בטכנולוגיית "עירוי קר".

N&D PUMPKIN – סדרת מוצרים בעלת כל היתרונות התזונתיים של D&N ובתוספת דלעת. דלעת היא מרכיב עשיר אשר מתאים לתזונה הטיבעית הרצויה אצל כלבים וחתולים ובעלת מגוון עצום של ויטמינים ומינרלים כגון: נטי אוקיסדנטים רבים ויטמינים A , C ו-E ניאצין, B6 ,תיאמין ועוד. הדלעת ידועה כעוזרת לחיות הסובלות מכדורי שיער, עצירות או בעיות בבלוטות האנאליות.

N&D ANCESTRAL GRAIN – שנים של מחקר חסר התאכזרות לבע"ח בשיתוף עם יו"ר תזונה לבעלי חיים מאוניברסיטת נאפולי פדריקו הובילו את צוות המחקר של Farmina Vet Veters לפיתוח מערכת תזונה המתמקדת באופי הקרניבורי של חברינו על 4, עם למעלה מ -90% חלבונים ממקור בעלי חיים בעלי ערך ביולוגי גבוה ומעט דגני אבות – כוסמין ושיבולת שועל.N&D WET FOOD – קו המזון הלח של N&D משלב מבחר קפדני של נתחי בשר, דגים ופירות טריים ממקורות האיכותיים ביותר, ועשוי כמובן על בסיס מתכון בריא ומעובד מינימלית. לפי המסורת המשפחתית האיטלקית מאז 1965 פארמינה מאמינה בהכנת המאכלים הטעימים ביותר עם החומרים הטבעיים האיכותיים ביותר שניתן למצוא באירופה.

דגנים בריאים N&D


יעילות מוצרי החברה מוכחים מדעית

נטורל אנד דלישס זה פירסמו מספר מחקרים שפורסמו על ידי כמה כתבי עת בינלאומיים. כל הממצאים הקליניים הוקמו והובלו על ידי גורמים ציבוריים ללא משוא פנים, אשר אישרו את תוקפם המדעי והעידו על יעילותם של מוצרי המזון של N&D.

החשיבות בשימוש בנוגדי חימצון טבעיים בלבד

כל מוצרי N&D נשמרים באמצעות נוגדי חמצון טבעיים בלבד (תמציות עשירות בטוקופרול), מאחר וחומרים אלה בעלי פוטנציאל לעכב, למנוע, להפחית או לסלק את נזקי חמצון במזון.


אנו מבינים שחלק מהחומרים המזינים המצויים במזון שלנו יכולים להתחמצן במהירות במיוחד ליפידים. באופן כללי, לליפידים יש נטייה גדולה יותר לאבד אלקטרונים ולהתחמצן עצמית, מה שגורם לשינוי צבע, טעם, מרקם, איכות, ובטיחות המזון. החמצון משנה חומצות שומן חיוניות (EFA) או ויטמינים מסיסים בשומן הגורמים לשינויים משמעותיים במזון באמצעות היווצרות תרכובות ריחניות נדיפות וחומצות הידרוקסיות המשפיעות על הארומה והטעם.

אין שימוש בנוגדי חמצון תעשייתיים

לכמה מנוגדי החמצון הסינתטיים כגון TBHQ, BHA ו- BHT המשמשים בעיקר במזון יש השפעות בריאותיות שנויות במחלוקת. מספר מחקרים מראים מתאם בין צריכת תרכובות כאלה לבין שינויים באיברים של בעלי החיים, במיוחד כאשר הם נצרכים במינונים גבוהים. נוגדי החמצון הטבעיים הם גם הרבה יותר בטוחים לצריכה בכמויות גדולות בהשוואה למלאכותיים, כך שנוכל להוסיף בבטחה יותר נוגדי חמצון למזון שלנו בכדי לספק את המוצר הבריא והטרי ביותר שאפשר.

הקפדה על שמירת טריות המזון

כצעד שימור אחרון, כל מוצרי N&D והמוצרים  נארזים באריזות ואקום ומונעות את חמצון שומן תוך שמירה על הטעם והרעננות, ע"י הכנסת חנקן לשקיות המזון בכדי ועקירת חמצן שעשוי להיות קיים בהם. טכנולוגיה זו נמצאת בשימוש נרחב באריזות מזון אנושיות מכיוון שחנקן הוא גז טבעי ובטוח.

מדוע לא מומלץ לצרוך מוצרים אשר עברו GMO (הנדסה גנטית) ?

אורגניזם בעל שינוי גנטי (GMO) הוא אורגניזם שהחומר הגנטי שלו השתנה תוך שימוש בטכניקות הנדסה גנטית, כולל הוספה, מחיקה או שינוי של אלמנטים גנטיים. האיחוד האירופי נוקט בגישה עקרונית של זהירות ביחס למוצרי GMO וקובע כי נכון לעכשיו קשה לקבוע האם הם גורמים להשפעות מסוכנות על בני אדם, בעלי חיים או הסביבה, וכל מוצרי ה- GMO באיחוד האירופי עוברים תקנות ומגבלות ספציפיות.

למרות שהאיחוד האירופי מאפשר שימוש ב- GMO, חברת פארמינה חורגת מעיקרון הזהירות שלהם על ידי שימוש בחומרי גלם נטולי GMO בלבד. ובנוסף, נמנעים משימוש בתירס, שהוא מרכיב נפוץ במזון לחיות מחמד. במקום זאת, החברה משתמשת בדגני אבות האופייניים למאכלים איטלקיים מסורתיים כגון כוסמין ושיבולת שועל, בנוסף לפקעות כגון תפוחי אדמה בכדי לעזור ולאגד את החומרים יחדיו. החברה בחרה שלא להשתמש במרכיבי GMO בכדי להגן על בריאותם של כל חיות המחמד.

הפעולות שמבצעת החברה נובעות מכבודה לטבע כמערכת האקולוגית בה אנו חיים ותשוקה שלנו לבריאותם ולאושרם של בני משפחתנו ההולכים על ארבע.

צוות הפיתוח של נטורל אנד דלישס בוחר בקפידה את חומרי הגלם בהם הם משתמשים בכדי לספק את התזונה האופטימלית והערך הביולוגי המובחר ביותר לרווחת חיות המחמד שלנו. הצוות כולל את מיטב הווטרינרים מאירופה.

מקור החלבון ב N&D

הדגים, העוף, הטלה, חזיר הבר והביצים המשמשים במוצרי natural&delicious מגיעים רק מחוות מוסמכות שנבחרו בקפידה על פי הסטנדרטים האיכותיים ביותר. החברה עושה שימוש אך ורק בבשר מן החי ולא בארוחות או תוצרי לוואי. כל מקורות החלבון שלנו ניזונים מדיאטה שאוסרת על GMO ומגודלים ללא אנטיביוטיקה או הורמונים.

בין מקורות המזון:

עוף איטלקי בגידול חופשי – מקור חלבון בעל ערך ביולוגי גבוה המסייע למוצר בשיעור עיכול של 95%.

טלה ניו זילנדי – לבשר זה יש ערך ביולוגי גבוה בשל חומצות השומן החיוניות הטבעיות שלו, חומצה לינולאית, ויש לו יחס בריא של מסה רזה לשומן בהשוואה לבשר אדום אחר. כבשנו האוכל עשב נולד וגדל בניו זילנד ללא שימוש באנטיביוטיקה או הורמונים.

חזיר איטלקי פרא מטוסקנה ואומבריה – למרות שהוא אינו מרכיב נפוץ במזון חתולים וכלבים, בחרנו אותו בכוונה בגלל ערכו הביולוגי הגבוה.

בקלה והרינג שנתפסו מהים הצפוני – התוצאה היא דג איכותי יותר.

כמו העוף שלנו, כל הביצים מקורן באיטליה. החברה מעבירה את הביצים הטריות לתהליך הסרת הקליפה והופכים אותן לאבקה בתהליך ייבוש. צורת יצור זאת מבטיחה שמירה על החומרים המזינים.

מקור השומנים נטורל אנד דלישס

שומנים מהווים מקור אנרגיה חשוב כמו גם כמקור של חומצות שומן חיוניות לטורפים. שומנים משמשים גם בכדי להגביר את טעימות המזון שלנו.

שניים ממקורות השומן המשמשים במזון שלנו הם שומן עוף מכיוון שהוא מספק ערך גבוה יותר של חומצות שומן רב בלתי-רוויות מאשר בבקר או חזיר. ובנוסף, טעים לבעלי-חיים. ושמן דגים מכיוון שהוא עשיר בחומצות שומן אומגה 3, EPA ו- DHA שמסייעים למערכת החיסונית. החברה משתמשת גם בשמן צמחי ובשמן פשתן מכיוון שהם עשירים בחומצה לינולאית, חומצה החיונית לחתולים ולכלבים כאחד.

מקור לפחמימות במתכוני N&D

פחמימות משמשות כמקור לאנרגיה זמינה עבור חתולים וכלבים. החברה משתמשת אך ורק בכוסמין, שיבולת שועל, תפוח אדמה אורז ודלעת ללא GMO כמקורות לפחמימות. שלא כמו יצרני מזון רבים לחיות מחמד, החברה אינה עושה כל שימוש בתירס. נטורל אנד דלישס משתמשים אך ורק בדגני אבות כגון: כוסמין, ושיבולת שועל מכיוון שהם מבטיחים אפנון טוב יותר של זמינות האנרגיה לאורך כל היום. במזונות ודיאטות הדורשות זאת, לעיתים יהיה שימוש בתפוחי אדמה ואורז מכיוון שהם יכולים לספק דחיפה אנרגטית מהירה.

מקור לסיבים תזונתיים ב נטורל אנד דלישס

לסיבים תפקיד משמעותי בוויסות הובלת המזון דרך דרכי המעי וספיגת חומרי המזון. N&D משתמשים בעיסת סלק, סיבי אפונה, תאית טהורה, אספסת מיובשת וקליפת זרעי פסיליום כמקורות סיבים. מקורות סיבים אלה מסייעים לעיכול בריא. חלק מהמרכיבים עשירים גם בפרוביוטיקה כגון פרוקטואוליכוסכרידים (FOS) ומנאן-אוליגוסכרידים (MOS). סיבים פרה-ביוטיים מסייעים לתמיכה במערכת העיכול הבריאה. תערובת הסיבים משמשת בכל נוסחה על ידי התחשבות תמידית במצבו הפיזיולוגי ו /או הפתולוגי של החיה. כאשר  נלקחים בחשבון המאפיינים הספציפיים של מין או גזעים הנטויים ביותר לתנאים פתולוגיים מסוימים.

באמצעות טכנולוגיה החדשנית ובקרות מדויקות על חומרי הגלם בהם יכולה החברה  להבטיח עיכול מעולה של המזון שלה.

ב נטרול אנד דלישס תוספי וויטמינים נספגים בגוף ונשמרים לארוך זמן

ויטמינים חיוניים לתזונה  נכונה מכיוון שהם מניעים תגובות ביוכימיות בגוף. כל מוצרי natural and delicious מכילים תוסף ויטמין מלא ומאוזן בהתאם לשלב הפיזיולוגי וההתפתחותי של החיה, כולל נוסחאות התזונה הספציפיות שפיתחנו בכדי להבטיח פעולה חלקה של כל התפקודים החיוניים. תוספי הויטמינים מונעים חסרים אשר בחלק מהמקרים גורמים לתסמינים ספציפיים וברורים ובמקרים אחרים תסמינים עדינים יותר והיחלשות כללית של חיית המחמד.

הודות לתהליכים הטכנולוגיים שצוינו קודם, כל מוצרי המזון של החברה מכילים ויטמינים הנשמרים אורך זמן (Long Lasting Vitamine System).

תרכובות ויטמינים פונקציונליות:

חלק מתרכובות הפונקציה בהן אנו משתמשים הם גלוקוזאמין, המופק מסרטנים, וכונדרואיטין סולפט, שמקורו בדגים סחוסים. תרכובות אלה שימושיות בקידום מפרקים בריאים. אנו משתמשים גם בציפורן חתול ולוטאין כמקורות לנוגדי חמצון טבעיים.

כמה מהמרכיבים המשמשים בשילובים שונים בתזונה הטבעית והטעימה וטרינרי החיים כוללים:

תפוח עץ, רימון ו-Blueb

לסיכום:

החברה חרטה על דגלה חיים טובים ובריאים לחיות מחמד בפרט ובעלי חיים ככלל ומאמינה בהספקה של המזון המובחר והאיכותי ביותר לחברינו האהובים ההולכים על ארבע תוך התחשבות מעמיקה בצרכים הטבעיים והקדמוניים שלהם.

כתבות נוספות

ניקוי אוזניים לכלבים – המדריך השלם
תזונה לכלבים עם מחלות בכליות
הדברת פרעושים אצל כלבים וחתולים
דיאטת פלאו לכלבים נשמעת מאוד הגיונית

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן