משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

טיפים מנצחים: כך תבחרו מיטה לחתולים

תוכן עניינים

בחירה של מיטה מתאימה לחתולים שלכם זו חוויה שעשויה להיות לעיתים מבלבלת ומורכבת. אחרי הכל, יש לכך משמעות רבה בנוגע לשאלה היכן הם ישנו אם לא במיטה המיועדת להם. הרבה פעמים התשובה היא במיטה שלכם הבעלים או על הספות, ואפילו שיש כאלו שמסכימים לזה ואפילו מעודדים את זה, זה לא בהכרח הדבר הנכון והמומלץ בכמה היבטים שונים לחתול שלכם.

מחקר מעניין למשל מראה כי מעל חמישית מבעלי החתולים שמסכימים להם לישון איתם במיטה סובלים כתוצאה מכך מהפרעות שינה מיותרות. מעבר לכך כמובן שהחתולים מביאים איתם ישירות למיטה שלנו חיידקים מארגז הצרכים שלהם ולפעמים גם פרעושים וטפילים אחרים, ככה שזה בהחלט לא מומלץ ומובן למה צריך לדאוג למיטה נוחה ואיכותית. 

אם כך, למה חשוב לשים לב בבואכם לבחור מיטה לחתול שלכם? אספנו עבורכם כמה מהדגשים החשובים ביותר ומיד ננסה לתת את כל המידע שיעזור. שניה לפני שמתחילים מזכירים שתוכלו למצוא כאן באתר מגוון של מיטות ומזרונים איכותיים לחתול עם משלוחים מהירים וזולים עד אליכם. כמובן שאתם גם מוזמנים ליצור קשר טלפוני או להתייעץ איתנו בנושא בוואטסאפ.

בחירה נכונה של סוג המיטה לחתול והגודל שלה

זה אולי נשמע כמו דבר שהוא מובן מאליו, אך מפתיע לגלות שקניית מיטה קטנה מדי היא טעות נפוצה של בעלי חתולים רבים, במיוחד של מגדלים מתחילים. זה קורה לרוב בגלל שלא לוקחים בחשבון את אופי התנועה של חתולים. חתול היא חיה שאוהבת להתמתח, להתעגל ולהתרפק במהלך מנוחה ושינה. כשמחפשים מיטה בגדול המתאים חייבים לקחת זאת בחשבון ולא לבחור מיטה לפי גודל החתול הסטנדרטי, אלא לפי הגודל הפוטנציאלי בהתאם לטווח התנועה שלו. אם יש צורך אפשר בהחלט לקחת את המידות של החתול. השילוב המנצח הוא של מיטה המאפשרת לקום ולזוז בחופשיות ובקלות ומאידך מספקת כרבול ותחושה עוטפת.  

עוד דבר שחשוב לבחור לקחת בחשבון זה הצורה של המיטה מפני שיש לא מעט אפשרויות. סלים חלשים ופשוטים ומיטות שטוחות הן בחירות קונבנציונליות ופשוטות, אך בשנים האחרונות נראה כי רבים מעדיפים דווקא את היתרונות של מיטות סגורות יותר עם קירות ולפעמים גם עם קירוי כלשהו. בין אם מדובר במיטה בסגנון איגלו, בית, דונאט או כל סוג אחר – נראה כי חתולים מרגישים יותר עטופים ומוגנים דווקא במיטות מהסוג הזה. לראיה, חתולים ללא האפשרות הזו בוחרים הרבה פעמים לישון דווקא בסל הכביסה או הלבנים שלכם בארון. 

איגלו פטקס מיטה לחתול ולכלב
פטקס מיטת איגלו ניו יורק לחתול

כמובן שישנן עוד הרבה אפשרויות ומוצרים ייחודיים כמו מיטות שמגיעות עם מערכת חימום לימים הקרים בשנה או מעין מיטות סגורות עם חלונות. ככלל, אם תשקיעו במיטה מיוחדת שמספקת חוויה עוטפת יותר, הסיכוי שהחתול יבחר בה גדל משמעותית. 

בחירה של חומר ייצור מתאים

אין ספק שכשמדובר על חיה כל כך רגישה כמו חתול, בחירה נכונה בחומר ממנו עשויה המיטה היא קריטית למדי. אם אתם מודעים מראש לבעיות אלרגיה אצל החתול שלהם חשוב להימנע מכל חומר שעשוי לעורר אותה. כמובן שיש גם לקחת בחשבון את הזמן הממוצע שהחתול שלכם מבלה במיטה בנקודה הזאת. 

אפשר בהחלט לנסות לשים בדים מסוגים שונים בקרבת החתול שלכם לתקופה כדי לבחון את התגובה שלו. באופן כללי מומלץ להיצמד לבדים טבעיים כמו צמר או כותנה. מעבר לכך שהם נוחים לשינה ומנוחה הרבה יותר אלו הם בדים נושמים שיעילים נגד הצטברות של לחות שתגרום לאי נוחות אצל החתול. כמו כן הם צוברים הרבה פחות ריחות לא נעימים ועובד מבדים סינתטיים. 

עם זאת, כאן לא מסתיימת המלאכה של בחירת חומר הגלם המתאים. חשוב מאד לוודא מראש כי המיטה שאתם עומדים לרכוש היא לא כזו שהיא חלשה ותתפרק בקלות עם החתול יחליט לשרוט אותה או לכרסם אותה. זה דבר נפוץ ביותר וחתיכות בד וחומרים אחרים שחתולים בולעים אחראיים ללא מעט בעיות רפואיות כאלו ואחרות שהן כמובן מיותרות לחלוטין. 

קלות הניקיון והתחזוקה של מיטה לחתולים

אם כך דיברנו על שני הפרמטרים הקריטיים והחשובים ביותר וכעת חשוב לדבר על הפרמטר האחרון שחשוב מאד לקחת בחשבון. זכרו כי עם הזמן המיטה של החתול צפויה להתלכלך ולהסריח. אם כך שווה בהחלט לבדוק שמדובר על מיטה שניתן פשוט לכבס במכונת הכביסה ולזה לגמרי יקל עליכם. אם לא מצאתם מיטה כזו עדיין אפשר למצוא מיטות עם בדים רחיצים שהן קלות מאד לניקוי ויש גם מוצרים מתפרקים עם חלקי בד שניתן להסיר ולכבס ולשטוף במים וסבון את החלקים אחרים. כך או כך חשוב שתוודאו שאתם קונים מיטה שקל לנקות וזה משהו שיקל עליכם את החיים משמעותית בטווח הרחוק. 

מיטה לחתול דונדורמה

בשורה התחתונה

אם כך – אלו הם בלי ספק שלושת הדגשים החשובים ביותר שיעזרו לכם לבחור מיטה לחתול. כמובן שעלויות זה תמיד שיקול וזה בהחלט נכון לחפש מיטה בתקציב שלכם. עם זאת חשוב לזכור שכדי ליהנות ממוצר איכותי הרבה פעמים צריך להשקיע קצת מעבר. אז שיהיה הרבה בהצלחה! אתם מוזמנים לעיין באתר ולהתרשם ממגוון דגמים מעולים וכמובן שאנו זמינים תמיד להתייעצות ושאלות. אל תהססו ליצור קשר!

כתבות נוספות

בוסטון טרייר
הרבה יותר מחבר על ארבע: הכל על כלבי שירות ונחייה
שיצו – גזע כלבים
גזע כלבים אפנפינצ'ר (Affenpinscher)

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן