משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

כלב לבן – כל מה שרציתם לדעת

תוכן עניינים

לכולנו יצא לחלוף מתישהו בחיינו ליד כלב לבן כזה או אחר שגרם לנו לרצות לעזוב הכל ופשוט 'לחנוק' אותו מרוב אהבה. בין אם זה בגלל הצבע החגיגי שמאפיין אותו ובין אם זה המבט השובב והסופר חמוד שלו – כלבים לבנים הם ללא ספק בין היצורים היותר מתוקים שיש לטבע להציע לנו.

אלא שלא תמיד כלב לבן ייראה כאטרקטיבי בעינינו, בטח לא כאשר נחסכים ממנו הערכים התזונתיים והטיפולים המיוחדים להם הוא כה זקוק; החל מטיפוח וניקיון על בסיס שוטף ועד לסוג המזון אותו הוא יצרוך – טיפול בכלבים לבנים יכול להפוך מתהליך מהנה ומספק למדיי למתסכל ממש.

במאמר שהכנו במיוחד עבורכם, נציין את עשרת הגזעים הלבנים הפופולריים ביותר שניתן למצוא בישראל נכון להיום, תוך שאנחנו מפרטים עליהם ועל דפוסי ההתנהגות שלהם ועל כל המשתמע מכך. אם ככה, בואו נתחיל!

הגזעים הלבנים הפופולריים

פומרניין | Pomeranian

הגזע הראשון שפותח את הרשימה המפוארת שלנו הוא לא אחר מאשר הפומרניין. על פי השערות שנבעו במהלך השנים, בעיקר כתוצאה מפרוותו העבה במיוחד, הוסק כי מקורו של הפומרניין הוא מהאזור הארקטי שסובב את הקטבים הצפוניים והדרומיים של כדור הארץ.
למרות שלרוב ניתקל בפומרניאנים לבנים, הגזע הנ"ל עלול להגיע ב'אריזה' אפורה, שחורה, חומה ואפילו כתומה.

היתרונות הבולטים ביותר שניתן לזהות כחלק מהתנהגותם של חברינו הפצפונים הם ידידותיות, אינטליגנציה (שכלית ורגשית) ובעיקר אהבה עצומה ללא תנאים. במידה ואתם שוקלים לצרף לסביבתכם חבר קטן וחכם, פומרניין הוא ללא ספק הבחירה הנכונה מבחינתכם.

זהו אחד הגזעים עם ההיסטוריה הכי מרתקת, סיפרו שזור  בסיפורם של בתי מלוכה ברחבי אירופה ועד היום מאמצים מיטב הסלבס

לפרטים נוספים על אופי הגזע וההיסטוריה המרתקת שלו מומלץ לקורא במדריך הגזעים של פטנט על פומרניין

כלב לבן - פומרניאן

 

פומרניאן | Pomeranian.

צ'יוואווה | Chihuahua

הגזע השני ברשימה שלנו הוא איך לא – הצ'יוואווה. אמנם מדובר בגזע קטן למדיי אך שלא תטעו, מדובר באחד הסוגים היותר עצבניים שקיימים. אולם כל זאת נעלם ברגע שמתבוננים בחיה המקסימה ובעיניים הגדולות והמקסימות שלה.

למרות אחד מסרטי החיות המפורסמים ביותר שקיימים (הצ'יוואווה מבוורלי הילס), מקורה של האחרונה דווקא במקסיקו. לרוב ייצא לנו להיתקל בצ'יוואוות מסופרות נטולות פרווה כשצבען משתנה מכלב לכלב מלבן ועד לשחור.

היתרונות הבולטים ביותר שניתן לזהות בקרב חברינו הצ'יוואוות הם אומץ, נאמנות, אינטלגנציה ובעיקר אנרגיה בלתי נגמרת שלמען האמת לא כל כך ברור מאיפה היא מגיעה. במידה ואתם מחפשים חבר קטן אך אמיץ – צ'יוואווה עלולה להיות בראש הרשימה שלכם.

כלב לבן - ציוואווה

 

צ'יוואווה | Chihuahua.

בישון פריזה | Bichon Frise

יש שיגידו שהסוג הנ"ל הוא בר המזל הגדול ביותר ברשימה המכובדת שלנו, בעיקר בשל העובדה שהגזע כולו מתאפיין בפרווה לבנה ללא דופי. תוסיפו לכך את האף והעיניים השחורות שלו ותקבלו צעצוע חמוד במיוחד בדמות בישון פריזה.

מלבד נוכחותם הסופר מתוקה, כלבי בישון ידועים במהותם ככלבים מעודדים שמעניקים לא מעט אהבה וחום לבעליהם ללא יוצאי דופן. באופן כללי מדובר בגזע עדין וחביב, אולם הוא אינו חכם במיוחד, בטח ביחס לגזעים האחרים שניתן למצוא ברשימה. אם אתם מחפשים חבר פרוותי וחמוד במיוחד, בחירה בבישון פריזה ככל הנראה תהיה האופציה הטובה ביותר מבחינתכם.

 

בישון פריזה | Bichon Frise.

מלטזי | Maltese

בלתי אפשרי להכין רשימת כלבים לבנים מבלי להזכיר את אחד הגזעים שיותר מזוהים עם הכותרת הנ"ל. כלבים מלטזים ידועים בעיקר בשל פרוותם הלבנה והנעימה שפשוט
מעוררים את הרצון לחבק ולהרעיף עליהם אהבה בכל רגע פנוי נתון.

כמו כן, כלב מלטזי מתאים מאוד למחייה בסביבה עירונית בנויה בשל מידותיו הקטנות למדיי. הוא אינו מנשיר שיערות (ביחס לגזעים האחרים) – דבר אשר מקל רבות בכל הקישור לגידול ולטיפוח השוטף שתצטרכו להעניק לו.

בנוסף, כלבים מלטזים ידועים כיצורים מקסימים שמעניקים בחזרה חום ואהבה אינסופיים לבעלים שלהם ובכלל. הגזע המלטזי ידוע בעיקר בשל אופיו העדין והשובב במעט שמשתלב באופן מופתי עם היותו שקט למדיי.

 

מלטזי | Maltese.

אקבש |  Akbash

למרות שברוב המקרים כלבי אקבש מצויים בישראל יגיעו דווקא ככלבי תערובת עם גזע אחר כלשהו, הגזע הנ"ל הוא אחד החכמים שניתן למצוא ברשימה המכובדת שלנו. מלבד מבנה גופו הגדול שמתאפיין באוזניים נפולות וסופר מתוקות, כלבי אקבש ידועים כיצורים אינטליגנטיים ולא תלותיים שמסוגלים להעסיק את עצמם ברוב שעות היום. במידה ומשהו יעורר את תשומת לבם, תוכלו לאבחן זאת על ידי נביחות רועשות במיוחד.

כלבים מהגזע אקבש ידועים בעיקר ככלבים עצמאיים, אמיצים וחברותיים למדיי. אם אתם רוצים לצרף לחיקכם 'ילד' בוגר ואחראי בעל פרווה לבנה – הבחירה באקבש היא ללא ספק הבחירה המתבקשת מבחינתכם.

 

אקבש |  Akbash.

ווסט היילנד וייט טרייר | West Highland White Terrier

מדובר בגזע מתוק ושובב במיוחד שמתאפיין בגוף קטן למדיי, אך שלא תטעו – יש לו אנרגיות יוצאות דופן שיאפשרו לו להשתובב ללא הפסקה במשך רוב שעות היום. מוצאו הוא לא אחר מאשר בסקוטלנד הקרה, דבר שהשפיע רבות במהלך האבולוציה של הגזע על התפתחות פרוותו והפיכתה למעיל לבן ועבה, שלמעשה מעניקה לו את האפשרות להסתגל לסוגי אקלים חורפיים קשים.

כפי שכבר ציינו קודם לכן, למרות היותו בעל ממדים קטנים, הווסט היילנד וייט טרייר הוא גזע אנרגטי במיוחד שבאופן בלתי נעמנע הופך אותו לאמיץ, קשוח ועצמאי. אך למרות זאת מדובר בכלב חברותי שיאהב את הבעלים שלו ללא גבולות וללא תנאים.

 

ווסט היילנד וייט טרייר | West Highland White Terrier.

בול טרייר | Bull Terrier

אמנם מדובר בגזע שפחות ייצא לנו לראות בארץ, אך אין ספק בכלל שהוא שווה מקום ברשימה שלנו. הבול טרייר שבמקור היה משמש לכלב תקיפה\לחימה, הוא אולי הכלב הנאמן ביותר שתוכלו למצוא פה, בעיקר בשל חיבתו להימצא סמוך למשפחתו ולבעלים שלו בכל רגע נתון.

לרוב ייצא לנו להיתקל בבול טריירים לבנים שמתאפיינים בכתמים שחורים וחומים לאורך כל גופם. כמו כן, מדובר בגזע מוחצן למדיי שיעשה כל שביכולתו על מנת להבטיח שלווה ושקט בקרבתו ובקרבת הבעלים שלו. לפני שתחליטו האם לבחור בגזע הנ"ל, מומלץ לחשוב ולנתח טוב טוב את סביבתכם על מנת שלא תופתעו לרעה בהמשך.

בול טרייר | Bull Terrier

 

בול טרייר | Bull Terrier.

קוואז | Kuvasz

הקוואז הינו כלב ממוצא הונגרי שנועד במקור למטרת רעיית צאן, בעיקר בשל
פרוותו הלבנה והצמרירית שעוזרת לו רבות להיטמע בין הכבשים מבלי שיבחינו בו. בנוסף
למראהו החיצוני, הקוואז ידוע ככלב חזק ולויאלי במיוחד שלמעשה מאפשר לו להפוך לשומר
הבלעדי של הסביבה בה הוא נמצא.

אם עדיין לא השתכנעתם שמדובר בכלב מקסים ואיכותי שיעניק לכם רוגע ושלווה, אולי תשמחו לדעת שהגזע הנ"ל הינו בעל אופי חכם וסבלני שעוזר לו רבות במשימה החשובה ביותר מבחינתו – לגונן ולשמור על הבעלים ועל המשפחה שלו.

 

קוואז | Kuvasz.

סלובק קובאק | Slovensky Cuvac

בדומה מאוד לגזע הקודם ברשימה המפוארת שלנו, גם סלובק קובאק משתייך למשפחת 'הכלבים
השומרים'. למרות היותו ידידותי לסביבה, כאשר מתגלה סכנה בסביבתו סלובק שלנו יהיה
שם ראשון בכדי להבטיח את שלומם של היקרים לו.

לרוב ייצא לנו להיתקל בסוג הנ"ל כשהוא כולו לבן נטול כתמים או נקודות כאלה או אחרות, כשלעיתים צבעו יהיה כהה במעט – דבר שיעניק לו צבע מוקרם ויפהפה שכזה. כמו כן, מדובר בכלב אמיץ ולויאלי שאוהב להשתובב ולשחק עם האהובים עליו. במידה ואתם הורים לילדים צעירים, סלובק הוא הכלב המושלם עבורכם.

 

סלובק קובאק | Slovensky Cuvac.

שי טסו | Shih Tzu

באמת חשבתם שנסגור את הרשימה שלנו מבלי להזכיר את אחד הכוכבים הראשיים שלה? כלבי שי טסו שמקורם (איך לא) בסין, זוכה במקום ממנו הוא בא למעמד של אל, של חיה מקודשת וכנראה שלא סתם… למרות שמו ( שי טסו = אריה בסינית), חברינו הלבן הוא בין הכלבים היותר קטנים, אלא שזה לא מונע ממנו להיות עצמאי, אמיץ ושובב.

בנוסף לכך, כלבי השי טסו ידועים כפיקחים וכאינטליגנטיים – דבר אשר עזר להם רבות בהפיכתם לאחד הסוגים היותר מבוקשים בארץ ישראל ובכלל בעולם. כמו כן, מדובר בחבר קטן ושובב במיוחד, שיהיה שם עבורכם מתי שרק תצטרכו ללא תנאים.

 

שי טסו | Shih Tzu.

איך מגדלים כלבים לבנים

אז לאחר שקראנו בהנאה צרופה על עשרת הגזעים הלבנים היותר נפוצים בישראל נכון להיום, כשחיוך ענקי ואוהב מרוח על פנינו, בואו ניגש לנושא העיקרי שלשמו התכנסנו כאן היום – איך למעשה מגדלים כלבים בעלי פרווה לבנה באופן האידיאלי ביותר?

התשובה לשאלה הנ"ל קשורה ותלויה באופן כמעט טוטאלי בסוג המזון שתספקו לחברכם הלבן. בין אם במרכיבי מזון כאלה ואחרים ובין אם בשיטות ההכנה ההולכות ומשתנות מחברה לחברה – סוג המזון אותו תספקו לבעל החיים שלכם (קל וחומר כאשר מדובר בכלבים לבנים) ישפיעו רבות על בריאותו ועל יופיו של האחרון.

בחירת סוג מזון איכותי לכלבים

סוגי המזון היותר איכותיים שתוכלו למצוא בשוק נכון להיום שכפי שתוכלו לשים לב – רובם ככולם שייכים לחברה נייצ'רס פרוטקשיין (Nature's Protection) שמתמחה בעיקרה בייצור מזונות פרימיום לכלבים לבנים. החל מהשלבים הראשוניים לחייהם ועד להגיעם לגילאים הבוגרים יותר.

חשוב להבין שלנוכח העובדה שאצלנו בפט בסט דואגים לבדוק באופן פרטני כל שק מזון שמתווסף למדפים אצלנו בחנות ולו את הקטן ביותר, ההמלצות שאנחנו חושפים בפניכם נובעות מניסיוננו העשיר והמגוון עם הרוב המוחלט של יצרניות המזון שמציפות את השוק ולכן יש להתייחס לכל הכתוב באופן רציני וענייני מתוך דאגה לכל כלב לבן באשר הוא.

המזון הנ"ל מיועד לגורים צעירים במיוחד כשמומלץ לספק אותו למשך ארבעת החודשים הראשונים לחייהם בכדי להבטיח את התפתחותם וגדילתם באופן חלק וראוי.

מאפייני המזון:

  • נוסחה ייחודית אשר מעלימה כתמים לא טבעיים שנוצרים סביב העיניים, הפה וכפות הרגליים. כמו כן, הנוסחה משמרת ומבטיחה שמירה אבסולוטית של עמידות ובריאות הפרווה של חברינו הכלבים.
  • מתאפיין במרכיבים דיאטטיים )ללא גלוטן( שמונעים מהגורים לפתח אלרגיות כאלה ואחרות למרכיבי מזון.
  • המרכיב העיקרי שעליו מתבסס המזון הנ"ל הינו סלמון, שכידוע לכולנו קל מאוד לעיכול ומעניק ערכים תזונתיים נהדרים.

המזון הנ"ל מיועד לגורים בוגרים (מעל 4 חודשים) כשגולת הכותרת שלו היא
התפתחות ראויה תוך שמירה על רמת אנרגיה מאוזנת.

מאפייני המזון:

  • נוסחה ייחודית אשר מעלימה כתמים לא טבעיים
    שנוצרים סביב העיניים, הפה וכפות הרגליים. כמו כן, הנוסחה משמרת ומבטיחה שמירה
    אבסולוטית של עמידות ובריאות הפרווה של חברינו הכלבים.
  • מתאפיין במרכיבים דיאטטיים )ללא גלוטן( שמונעים מהגורים לפתח אלרגיות כאלה ואחרות למרכיבי מזון.
  • המרכיב העיקרי שעליו מתבסס המזון הנ"ל
    הינו סלמון, שכידוע לכולנו קל מאוד לעיכול ומעניק ערכים תזונתיים נהדרים.
  • מכיל נוגדי חמצון כמו ויטמין E שעוזרים לגוף לפתח נוגדנים למחלות ובעיות
    שיגיחו בהמשך.

 

מזון נטול גרגירים לגורים בוגרים לבנים המתבסס על סלמון (כלב לבן).

המזון הנ"ל מיועד לכלבים לבנים צעירים (3-12 חודשים) המשתייכים לגזעים
הקטנים יותר (עד 10 ק"ג).

מאפייני המזון:

  • נוסחה ייחודית אשר מעלימה כתמים לא טבעיים
    שנוצרים סביב העיניים, הפה וכפות הרגליים. כמו כן, הנוסחה משמרת ומבטיחה שמירה
    אבסולוטית של עמידות ובריאות הפרווה של חברינו הכלבים.
  • מתאפיין במרכיבים דיאטטיים )ללא גלוטן( שמונעים מהגורים לפתח אלרגיות כאלה ואחרות למרכיבי מזון.
  • המרכיב העיקרי שעליו מתבסס המזון הנ"ל
    הינו דגים לבנים, שידוע כמזון היפואלרגני איכותי.
  • מכיל נוגדי חמצון כמו ויטמין E ורוזמרין רפואי שעוזרים לגוף לפתח נוגדנים למחלות
    ובעיות שיגיחו בהמשך.

 

מזון נטול גרגירים לכלבים לבנים צעירים מגזעים קטנים אשר מתבסס על דגים (כלב לבן).

המזון הנ"ל מיועד לכלבים לבנים בוגרים המשתייכים לגזעים הקטנים יותר (עד
10 ק"ג).

מאפייני המזון:

  • נוסחה ייחודית אשר מעלימה כתמים לא טבעיים
    שנוצרים סביב העיניים, הפה וכפות הרגליים. כמו כן, הנוסחה משמרת ומבטיחה שמירה
    אבסולוטית של עמידות ובריאות הפרווה של חברינו הכלבים.
  • מתאפיין במרכיב עיקרי של סלמון נורבגי אשר
    ידוע כעשיר באומגה 3 ואומגה 6 שלמעשה מבטיחים עור בריא ופרווה חלקה ונעימה.
  • מכיל נוגדי חמצון כמו ויטמין E ורוזמרין רפואי שעוזרים לגוף לפתח נוגדנים למחלות
    ובעיות שיגיחו בהמשך.

כלב לבן - סלמון

 

מזון נטול גרגירים לכלבים בוגרים מגזעים קטנים המתבסס על סלמון (כלב לבן).

המזון הנ"ל מיועד לכלבים לבנים בוגרים המשתייכים לגזעים הקטנים יותר (עד
10 ק"ג).

מאפייני המזון:

  • נוסחה ייחודית אשר מעלימה כתמים לא טבעיים
    שנוצרים סביב העיניים, הפה וכפות הרגליים. כמו כן, הנוסחה משמרת ומבטיחה שמירה
    אבסולוטית של עמידות ובריאות הפרווה של חברינו הכלבים.
  • המרכיב העיקרי שעליו מתבסס המזון הנ"ל
    הינו דגים לבנים, שידוע כמזון היפואלרגני איכותי.
  • מכיל תוספת מיקרוזאוגן (MicroZeoGen) שעוזרת בסילוק הרעלים מן הגוף תוך שהוא
    משפר את ספיגת הוויטמינים ובכלל, את החומרים המזינים האחרים.
  • מכיל 100% אחוז קריל אנטארקטי – מקור ייחודי לוויטמינים כמו אומגה 3.

כלב לבן - מזון

 

מזון נטול גרגירים לכלבים בוגרים מגזעים קטנים אשר מתבסס על דגים לבנים (כלב לבן).

המזון הנ"ל מיועד לכלבים לבנים בוגרים (מגיל 10 חודשים ומעלה) המשתייכים
לגזעים הקטנים יותר (עד 10 ק"ג).

מאפייני המזון:

  • נוסחה ייחודית המשתייכת ל'צעקה הטכנולוגית'
    האחרונה, אשר מעלימה כתמים לא טבעיים שנוצרים סביב העיניים, הפה וכפות הרגליים.
    כמו כן, הנוסחה משמרת ומבטיחה שמירה אבסולוטית של עמידות ובריאות הפרווה של חברינו
    הכלבים.
  • מתבסס בעיקרו על בשר טלה איכותי מאין כמוהו שגדל
    בנורבגיה אשר מעניק את מלוא החלבונים הנדרשים מבחינת חיית המחמד שלכם.
  • מזון דיאטטי אשר לא מכיל גלוטן – דבר העוזר
    רבות למנוע תגובות אלרגיות כאלה ואחרות.

כלב לבן - מזון

 

מזון לכלבים בוגרים מגזעים קטנים המתבסס על טלה (כלב לבן).

כנסו כאן לעמוד כל המוצרים לתזונה וטיפוח כלבים לבנים.

מאמר נוסף של פט בסט הגיע לסיומו, מאמר שלבטח העלה על פניכם לא מעט חיוכים וחשוב לא פחות, מחשבות ותהיות בנוגע לגידול של חברכם הלבן והמקסים. נשמח לשמוע מכם על חוויותיכם האישיות עם בעל החיים שלכם. ניפגש בפעם הבאה!מרתקת

כתבות נוספות

רועה פירנאי: מאפיינים וטיפול נכון
התזונה הנכונה והמומלצת לארנבים
כלב רועים שלטי (Shetland Sheepdog)
נשים בהריון וחתולים: כל מה שחשוב לדעת

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

יש לכם כלב לבן? אתם חייבים לקרוא את זה!

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן