משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

חופי כלבים – כל מה שרציתם לדעת

תוכן עניינים

לאחר ששיתפנו אתכם במאמר על גינות כלבים ועל כל המשתמע מכך, החלטנו לספר לכם על חופי כלבים מדהימים שניתן למצוא בארצנו הקטנטונת אך השופעת חופים. בדיוק כפי שגינות כלבים עלולות להעניק לנו לא מעט כלים לפיתוח היחסים שבינינו לבין חברינו ההולכים על ארבע, כך גם חופי כלבים.

בילוי עם הכלב בים הוא באופן חד משמעי מעשה מקרב ומעצים, בעיקר ליצורים המקסימים ההולכים על ארבע שפשוט נהנים מכל רגע חופשי להשתובב. בין אם מדובר בריצה בלתי פוסקת על החוף ובין אם בחפירה בחול, כלבים פשוט נהנים במהלך שהותם באותם חופי כלבים, קל וחומר כאשר הם נמצאים עם האנשים האהובים עליהם יותר מכל – אתכם!

נכון להיום, ניתן להגיע לרוב החופים המוכרזים מלווים בכלבים, אלא שככל הנראה לא נוכל לאפשר להם את החופשיות הטוטאלית שלשמה למעשה התכנסנו כאן. ישנם אפילו חופים שהרחצה על ידי כלבים אסורה בהחלט – דבר מתסכל ואף חסר כל היגיון אם תשאלו אותנו.

חופי כלבים
חופי כלבים – מקום נהדר לחיזוק היחסים שביניכם לבין הכלבים המקסימים שלכם.

אלא שכמו בכל דבר בחיים, אי שמירה וחוסר ציות לכללים עלולה להוביל את כולנו דווקא אל ההפך הגמור ממה שלמעשה רצינו להשיג; ולכן עלינו להבין מה בעצם מותר ומה אסור בכל הקשור לנושא חופי כלבים במטרה למקסם את הרווחיות האדירה שכרוכה בזה.

אולם למרות כל אותם חוקים וסנקציות מגבילות, אשר נועדו בעיקרם להועיל ולא לגרוע כפי שהזכרנו קודם לכן, כתוצאה ישירה מחשיבות בעלי החיים והפיכתם התודעתית ליצורים חיים שווי ערך אלינו לבני האדם, החליטו מספר בלתי מבוטל של עיריות מבורכות על הגדרת חופי כלבים מוגדרים שיאפשרו לנו ולחברינו ההולכים על ארבע להפיק את התועלת המקסימלית מהשהות באותם חופים.

את כל אותם חופי כלבים ניתן למצוא על רצועת החוף שמתחילה בראשון לציון ומסתיימת בהרצליה, כשמרבית החופים נמצאים, איך לא, בחופי תל אביב.

באופן עקרוני, החוקים החלים על אותם חופי כלבים זהים כמעט באופן ודאי לאלו ששיתפנו עמכם על גינות כלבים. הרעיון המרכזי הוא לאפשר לכלבכם את מלוא החופש להשתובב ולהנות מן השהייה עצמה כשבכל רגע נתון עליכם להיות ערניים ומעורים במצבו הבריאותי וחשוב לא פחות, החברתי; תוך שאתם לא שוכחים להנות בעצמכם כמובן.

כמו כן עלינו לדאוג שהיצורים המקסימים שנמצאים באמתחתנו אכן מסוגלים 'להתמודד' עם הקושי שמתלווה להנאה הצרופה הזו. למשל כלבים בעלי פרווה ארוכה ועבה למדיי או כאלה בעלי אף פחוס, לרוב יסבלו מהשהות בים ואף לעיתים יפתחו תסמינים של מכות יובש וחום בעיקר. לכן מומלץ לגשת לבעל מקצוע שמבין דבר או שניים בתחום על מנת שהאחרון יאושש את כל חששותיכם ואף יעניק לכם אינפורמציה רלוונטית לסוג הכלב שנמצע בבעלותכם.

חשוב לוודא שאכן הכלב שנמצא באמתחתנו מסוגל להתמודד עם התנאים 'הקשים'.

בנוסף, קיימים באותם חופי כלבים לא מעט הסחות דעת אשר עלולות להפוך את השהות בחוף אפילו למאתגרת יותר. השתדלו להיות קשובים ולהימצא תמיד בקשר עין עם כלבכם על מנת למנוע תקלות עתידיות שלעיתים יכולות להפוך לצרות של ממש.

במידה וזוהי הפעם הראשונה של כלבכם בים, עשו לעצמכם ולסובבים אתכם טובה והקפידו להשאירו צמוד אליכם ברגעים הראשונים עם הגעתכם לחוף. ישנם כלבים שמפחדים מהמים, מהחול או אפילו מהריחות השונים שמציפים את החוף ולכן חשוב להיות סבלניים לכל שינוי בהתנהגותו של הכלב, לטוב ולרע כמובן.

במהלך השהות כולה עליכם להגדיר מקום שתייה וצל לכלבכם שבו הוא יוכל 'להתנער' מהחום ומהעייפות הכבדים, אשר סביר להניח ישפיעו רבות על האחרון. הקפידו להצטייד בכמה בקבוקי מים קרים, בקערת שתייה ובשמשייה (או כל מקור צל אחר).

כמו כן, ישנם חופים הלוקים בחסר בכל הקשור לשמירה על הניקיון ולכן חשוב לשים לב לחפצים אשר חברכם ההולך על ארבע מכניס לפה, קל וחומר על שתייתבליעת מים מלוחים שעלולים לסכן את בריאות כלבכם עד לכדי מצב של התייבשות וחנק, ובמקרים מסוימים – אף מוות.

עם היציאה מהחוף, מומלץ לשטוף את כלבכם באופן יסודי על מנת להסיר מעל פרוותו, ובכלל מגופו, כל שריד קטנטן של מלח שעלול לסכן את בריאותו. לעיתים כלבים נוטים להקיא ולשלשל כמה שעות לאחר מכן כתוצאה מאותם תנאים קשים יחסים ולכן חשוב להיות ערניים לכך שמא מצבו הבריאותי לא יתדרדר יתר על המידה.

מיד עם עזיבת החוף, מומלץ לנקות את כלבכם באופן יסודי כדי להסיר כל סיכוי לנזקים עתידיים.

לפניכם רשימת חופי כלבים מוכרזים שתוכלו למצוא בארצנו, מומלץ לבדוק באתרי העיריות לגבי שינויים ועדכונים בהתאם לקורונה:

עוד מאמר מבית היוצר של פט בסט הגיע לסיומו, מקווים כרגיל שהצלחנו לחדש לכם דבר אחד או שניים על חופי כלבים ובכלל על כלבים. נשמח לשמוע מכם איך הייתה החוויה האישית שלכם ושל כלבכם בים ואולי אפילו לקבל מכם טיפים שיעזרו לנו להעניק לקהילת בעלי הכלבים את ההנחיות הטובות והמדויקות ביותר. כמו כן, אתם מוזמנים לבקר במאמר שהכנו בנושא 'גינות כלבים ועל כל המשתמע מכך'.

כמו כן, אתם יותר ממוזמנים להגיב כאן למטה ולשאול אותנו את כל השאלות שמטרידות אתכם. עד אז – ניפגש בפעם הבאה!

כתבות נוספות

באיזו תדירות כדאי לקלח את הכלב שלי?
כלב משתעל – ממה זה נובע ואיך מטפלים בזה?
מתכננים חופשה עם הכלב שלכם?
תפקידן של חיות המחמד בהתפתחות הילד

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן