משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

חול לחתול – כל מה שחשוב וצריך לדעת

תוכן עניינים

כפי שוודאי יכולתם להבין מן הכותרת, המאמר הבא יעסוק בנושא חול לחתולים ועל כל המשתמע מכך; אלא שלפני שבכלל נתחיל, חשוב לנו להסביר שהמאמר כולו נכתב במטרה לעזור לכם ולהכווין אתכם, בעלי החתולים, ולא על מנת למכור לכם שירות\מוצר כזה או אחר. יחסו לנושא זה את החשיבות המגיעה לו בדיוק כפי שהייתם רוצים שיתייחסו אליכם.

אין זה אומר שהתעלמות מוחלטת מכל הנאמר בכתבה תוביל להסלמה בינכם לבין החתול, ממש לא; אך טיפול\גידול באמצעות דרכי הפעולה שנחשוף בפניכם עלול להפוך את היחסים שביניכם לטובים הרבה יותר ויתרה מכך – להפוך את השהות של חברינו החתולים למהנה ומספק הרבה יותר, ללא יוצא מן הכלל.

במאמר שהכנו עבורכם נפרט על סוגי חול לחתולים מומלצים תוך שנסביר על כל אחד מהם ואף נמליץ על דוגמאות למוצרים האיכותיים ביותר שתוכלו למצוא בשוק נכון להיום. במידה ויצא לכם להשתמש במוצר כלשהו שמופיע בכתבה, נשמח לשמוע ממכם איך הייתה החוויה האישית שלכם ושל חתולכם.

אז אחרי שתיאמנו בינינו ציפיות והגענו כולנו לעמק השווה, בואו נעבור לסיבה העיקרית שלשמה בעצם התכנסנו כאן – חול לחתולים שלנו.

בראש ובראשונה חשוב להבין למה חול לחתולים הוא דבר כל כך הכרחי וחשוב. כפי שסביר להניח ידוע לכולנו, משחר הימים חתולים נזקקו לחול על מנת לעשות בו את צרכיהם. כתוצאה מכך הפך החול לחלק אינטגרלי מחייו שמשמש עבורו כצורך בסיסי נורמטיבי לחלוטין.

חול לחתולים
החתול שלכם זקוק למקום קבוע ובטוח משלו.

אז נכון שלאחסן שירותים (נוחיות) במרכז הבית זה לא הדבר הכי אידיאלי מבחינתנו אך תמיד ניתן להסתכל על החצי המלא של הכוס – חיית המחמד המקסימה שלנו מחונכת באופן טבעי לעשות את צרכיה במקום מוגדר כך שתהליך החינוך\אילוף הופך לפשוט וקל הרבה יותר.

כמו כן, חתולים אינם בררניים בכל הקשור לחול ולכן הבחירה בחול המתאים תהיה אך ורק שלנו כשעלינו להתחשב במספר פרמטרים כמובן, המתבססים בעיקרם על השפעת החול על בריאותו של החתול ועל איכות הסביבה שלנו.

סוגי חול לחתולים

  • חול מתגבש

סוג זה, כשמו כן הוא, חול שמתגבש לחומר אחד כאשר הוא בא במגע עם צרכי החתול – מה שלמעשה הופך לאחד היתרונות היותר בולטים שלו בשל העובדה שאין צורך להחליף את החול כולו בכל פעם, אלא רק את האזורים המלוכלכים. כמו כן, ישנם לא מעט מוצרי חול לחתולים מתגבש שמגיעים עם פילטרים של ריחות במטרה לנטרל את הריחות הלא כל כך נעימים.

מנגד, כפי שהזכרנו קודם לכן, כאשר החומר בא במגע עם הצרכים הוא מתקשה ולכן כאשר חברינו ההולך על ארבע ידרוך עם רגליים רטובות בחול, הניקוי שלו יהפוך למשימה מעצבנת וקשה למדיי.

דוגמאות לחול מתגבש לחתולים שתוכלו למצוא אצלנו בחנות:

חול פיור קט מתגבש (נחשב לאחד הטובים בעולם) – בעל יכולת התגבשות וספיגה מעולה, ידידותי לסביבה, מונע ריחות, לא מעלה אבק, מתגבש באופן אפקטיבי במגע עם נוזלים וחסכוני ביותר. 

חול פיור קאט
חול פיור קאט.

חול מיסטר קט מתגבש – מיוצר מבנטונייט לבן איכותי, נטול אבק, חסכוני בשימוש, 100% טבעי וידידותי לסביבה, מתגבש במיוחד וקל לפינוי, מנטרל ריחות, סופג מעולה ושומר על ארגז חול יבש.

מיסטר קאט חול מתגבש
חול מיסטר קאט מתגבש.
  • חול קריסטלי

כפי שיכלתם לנחש משמו של הסוג הנ"ל, מדובר בחול המגיע בצורת גבישי קריסטל שקופים שמתאפיינים בלא מעט יתרונות משמעותיים – אין צורך לנקות\להחליף את החול בתדירות גבוהה (אחת לחודש) מאחר והחומר סופג בצורה מעולה את הצרכים ואת הריח שלהם; ובנוסף, אין כל צורך לאסוף גושים מאחר והצרכים מתפרקים באופן מושלם.

לעומת זאת, המחיר של חול קריסטלי עלול להגיע לסכומים גבוהים (בהשוואה לסוגים האחרים) כשבנוסף, בעת החיכוך שבין החומר לחתול, נוצר מן רעש לא נעים שכזה שעלול להוות בעיה של ממש.

דוגמאות לחול קריסטלי לחתולים שתוכלו למצוא אצלנו בחנות:

חול פטקס קריסטלי – קל לשימוש ונוח לניקוי, חסכוני במיוחד, סופג ריחות ושתן ואף מספיק לזמן רב של חודש ימים. כמו כן החול מכיל כולו מרכיבים טבעיים בלבד ונטול אבק לחלוטין.

קריסטל פטקס

חול יורו קריסטלי – קל לשימוש ונוח לניקוי, חסכוני במיוחד, סופג ריחות ושתן ואף מספיק לזמן רב של חודש ימים. כמו כן החול מכיל כולו מרכיבים טבעיים בלבד ונטול אבק לחלוטין.

  • חול חצץ (רגיל)

במידה ואתם מעוניינים בחול פשוט וזול – הגעתם למקום הנכון. החול מגיע בצורת אבנים קטנות (חצץ) וניתן לרכוש אותו כמעט בכל חנות כשמחירו נמוך יחסית באופן משמעותי לסוגים האחרים.

אלא שמלבד היתרונות שלו, חול רגיל לחתולים אינו מיועד לספוג ריחות (ברוב המקרים) – מה שמצריך החלפה שלו לעיתים קרובות יותר בתדירות גבוהה הרבה יותר.

דוגמה לחול לחתולים רגיל שתוכלו למצוא אצלנו בחנות:

חול יורו קיטי רגיל – לא מתגבש אך סופג ריחות ונוזלים.

חצץ יורו קיטי
חצץ יורו קיטי.

בשורה התחתונה, חול לחתולים שווה ערך לנוחיות שלנו, של בני האדם; וכפי שכל אחד מאיתנו מעדיף שירותים איכותיים ונוחים – תהיו בטוחים שכך גם החתול שלכם. בדקו איזה סוג חתולים מתאים לסביבה שלכם בהתחשב בעובדות שהצגנו בפניכם והחתול שלכם – הוא כבר ידאג להחזיר לכם באהבה אינסופית. למידע נוסף בנושא, אתם מוזמנים לבקר במאמר שהכנו על 'גידול גורי חתולים'.

מקווים כרגיל שהצלחנו לעזור וללמד אתכם דבר או שניים שלא ידעתם קודם לכן. ניפגש בפעם הבאה!

כתבות נוספות

פיטבול רד נאוז
איך כלב מראה אהבה באמצעות שפת גוף?
חתול פרא – במה הוא שונה מחתול רחוב?
רועה הולנדי

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן