משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

אוכל לגורים בריאים – הכל על מזון לגורים איכותי ומזין

תוכן עניינים

לכניסה לקטלוג המוצרים אוכל לגורי כלבים

לפני שנתחיל ונציג בפניכם את כל הסוגים המומלצים של מזון לגורים. נסביר בראש ובראשונה אילו כלבים בכלל נכנסים תחת הטייטל 'גורים' צעירים ולמה.

גור כלבים – מה ההגדרה?

אז ככה – גור כלבים הוא כלב צעיר שנולד אחרי כ-63 ימי היריון (בממוצע). משקלו נע בין 0.5 ל- 1.5 ק"ג (גזעים קטנים) או 6.5 ל- 10 ק"ג (גזעים גדולים ). הגורים פוקחים את עיניהם כשבועיים לאחר נשימתם הראשונה.רק לאחר כשלושה שבועות הם מתחילים להגיב לצללים.

באופן כללי, גורי כלבים בפרט וגורים ככלל, הם יצורים חברותיים מאוד. הם מבלים את רוב שעות היממה בתקשורת עם אימם ואחיהם במטרה לייצר דפוס התנהגותי-חברתי ראוי. התערבות מלאכותית מצידנו, בני האדם בשלבים המוקדמים לחייהם, לא תהווה כתחליף לאותם גורים שכמהים לתחושת המשפחתיות באופן טבעי ולגיטימי לחלוטין.

הסביבה הטבעית של הגור

במידה והגור החדש שלכם נמצא בסביבה הטבעית שלו (עם אימו ואחיו). תנו לו את הזמן הנדרש על מנת לפתח הרגלים חברותיים בינו לבין הכלבים האחרים. התעלמות מוחלטת מכך עלולה להוביל למצב בו הכלב שלכם יהיה 'אאוטסיידר' באופן מובהק. טיפול בבעיה בעתיד יהפוך למשימה קשה מאין כמוה.

בדרך כלל נהוג להפריד את הגור ממשפחתו בגילאים חודשיים עד שלושה חודשים. זאת על מנת לעודד תקשורת בריאה ולפתח את יכולותיו החברתיות של הגור בחברת אנשים. אם החלטתם לאמץ גור צעיר, הקפידו להתחשב בזמנים שציינו. בכך תמנעו לא מעט תסכולים בעתיד – שלכם אך בעיקר של כלבכם.

מזון לגורים
חשוב לתת לגור את הזמן הנחוץ לפיתוח קשרים חברתיים

אוכל לגורים מומלץ בשלב הראשוני לחייהם

כחלק בלתי נפרד מתהליך הגדילה הראשוני שלהם, גורי כלבים צעירים שטרם מלאו חודש לחייהם ניזונים בעיקר מחלב אם טבעי ומזין. אולם, במצבים בהם אותם גורים נמצאים הרחק מאימם, ישנם מספר מוצרים מומלצים של תחליפי חלב שנועדו לספק לגורים את אותם תחליפי חלב לגורי כלבים להם הם כל כך זקוקים, קל וחומר בשלבים הראשונים לחייהם.

את כל תחליפי החלב לגורי כלבים ומזון לגורים שנגמלו , תוכלו למצוא אצלנו בקטלוג אוכל לגורי כלבים, אשר מספקים את כל הנדרש להתפתחות תקינה ובריאה של חברינו הגורים, הן מבחינת הוויטמינים, השומנים והמינרליים והן מבחינת שביעות רצונם . תחליפי חלב הם תחליפים לכל דבר ועניין. כדאי להכיר את הקטלוג הראשי אוכל לכלבים שתוכנן לנווט אתכם למזון הכלבים הרצוי בכל שלב גיל או מצב בריאותי.

אוכל לגורים מגיל חודש

כאשר הגורים מגיעים לגיל חודש, הם נגמלים באופן הדרגתי מהחלב של אימם. עד לכדי מצב בו הם ניזונים בעיקר ממזון מוצק. בדיוק כמו תינוקות שעוברים תהליך דומה של ממש.

גורי כלבים זקוקים לכמות גדולה מאוד של קלוריות לצורכי גדילה ובנייה עצמית. חשוב לשים לב שאותו מזון מכיל ריכוז גבוה יחסית של חלבון, שומן וויטמינים. כפי שוודאי יכולתם להבין, הכרחיים כולם כאחד להתפתחות הגור המתוק שלנו. כמו כן, אתם מוזמנים לבקר במאמרים אינפורמטיבים ויעילים במיוחד בנושאים 'גורי כלבים – 10 טיפים לגידול גורים' ו'הריון כלבים – המדריך המושלם'.

רשימה הכוללת את מגוון סוגי המזון לגורים שתוכלו למצוא אצלנו בחנות

אינסטינקט בטעם עוף לגורים

Instinct מבית Nature's Variety, בדומה לשאר המוצרים שנחשוף בפניכם, מדורג בציון מקסימלי של 5 כוכבים באתרי דירוג המזונות לכלבים המובילים בעולם.

תכולה: 74% רכיבים טהורים מן החי ושמנים מזינים, 26% ירקות ופירות ו- 0% דגנים וגלוטן. בנוסף הוא מכיל פרוביוטיקה לתמיכה במערכת העיכול. אומגה 3, אומגה 6 וחומצות שומן לשמירה על בריאות העור והפרווה.

האינסטינקט מכיל עוף, בשר אמיתי בעל רמת טעימות גבוהה שמלווה ברכיבי תזונה איכותיים. מתאימים לכל סוגי הכלבים ללא כל התחשבות בגילם.

גו לגורים בטעם עוף, הודו ודג

מזון לגורים GO (Fit + Free) מכיל חלבון מהבשר האיכותי ביותר. בנוסף פירות ירקות ושמני אומגה (3 ו-6). הם מבטיחים עור ופרווה בריאים. המזון מכיל אחוז גבוה ביותר של חלבון מועשר וכמות קטנה של פחמימות. הם עוזרים לשמור על הגור חזק בריא ובכושר.

Go לכלב אינו מכיל דגנים, גלוטן, תפוחי אדמה או כל תוצר לוואי אחר של תעשיות הבשר, כגון קמחי עוף בקר הודו. הוא אינו מכיל הורמוני גדילה או חומרים משמרים איכותיים.

נאו פרש אוכל לגורים

מזון Now Fresh לגורים עשוי 100% בשר הודו ברווז וסלמון טרי. המזון מכיל אומגה 3 ואומגה 6 מקוקוס ומשמן קנולה. מבטיח שמירה על עור בריא ופרווה מבריקה.

המזון מכיל חלבון מאוזן שעוזר לשמור על גדילה בריאה של הגור (DHA/EPA) ולהתפתחות תקינה של המוח. אפשר למצוא בתוכו נוגדי חמצון לחיזוק המערכת החיסונית וחיידקים פרו ביוטים שעוזרים משמעותית בתהליך העיכול.

Now Fresh אינו מכיל דגנים, חיטה, בקר, תירס או סויה או כל תוצר לוואי אחר של תעשיית הבשר.

אוכל לגורים נאו פרש
מזון יבש לגורי כלבים נאו פרש

ריגל הוליסטי לגורים

מזון לגורים Regal Holistic Puppy Bites Formula פותח במיוחד בכדי להתאים לצרכיהם המיוחדים של גורים מגזע קטן ובינוני מגיל 6 שבועות עד 14 חודשים.

ה'ריגל' מכיל בשר עוף (מיובש וטחון) המשמש כמקור עיקרי לחלבון בנוסף לביצים ולדגים. כמו כן הוא מורכב מפחמימות קלות לעיכול ומאורז מלא ומשעורה ושיבולת שועל.

ריגל כבש גורים גזע גדול מכיל 4 סוגי שומנים ושמנים מהאיכותיים ביותר שקיימים כמו חומצות לינולאית והארכידונית, אומגה 3 ואומגה 6. כולם כאחד נועדו על מנת לשמור על עור ופרווה בריאים וטונוס שרירים גבוהה.

המזון לא מכיל חומרים משמרים כגון חומרי טעם וריח מלאכותיים או דגנים ללא ערך תזונתי כגון תירס חיטה
ו / או סויה.

מזון הוליסטי לגורים מגזע קטן ובינוני – ריגל

אדוונס בטעם עוף לגורים

מכיל 20% עוף טרי קל לעיכול פלוס 17% אורז חלבון בעלי כנף מיובש. מגיע בגרגירים קטנים לנוחות מרבית. מכיל טאורין וחומצת שומן אומגה 3 המסייעים לפעילות תקינה של מערכת הלב, העצבים והראייה.

בנוסף האדוונס מכיל רמות גבוהות של סידן שתורם להתפתחות מקסימלית של העצמות. הוא אף מועשר באנזימים בעלי מבנה דומה לזה שאפשר למצוא בחלב האם. עשיר בוויטמינים מינרלים ופרו ביוטיקה.

סאמיט לגורים

Summit, מזון לגורים בדרגת סופר פרימיום, מכיל שלושה סוגי בשר (עוף כבש וסלמון) המתעכלים בקלות על ידי גורים בנוסף לטעימות מעולה.

המזון מכיל בין היתר שמני אומגה 3 ואומגה 6 לשמירה על פרווה מבריקה ועור בריא. 'סאמיט' מתאפיין בחיידקים חיובייים (פרו ביוטים). אשר עוזרים בתהליך העיכול ובנוגדי חימצון אשר מחזקים בעיקר את המערכת החיסונית.

מזון זה לא מכיל חיטה, תירס, סויה, הורמונים או תוצרי לוואי של תעשיית הבשר. שפוגעים במערכות השונות של הגורים.

אקאנה לגורים

סדרת המזונות Acana Puppy עשירה בחלבון נטולי דגנים דל פחמימות כשנוסף היא מכילה בשר מעופות חופש, מביצי קן ומדגי ים מצפון האי ונקובר – כולם כאחד מדמים תזונת צייד מטרף שלם המספקים לכלבכם תזונה מלאה ומותאמת ביולוגית.

סדרת 'אקאנה' מכילה 60%-75% בשר, לא כולל את ה- 25% הנוספים שמכילים בשר טרי ומגוון של 3 סוגי בשר מטרף שלם.

אוריג'ן לגור

Origen לגורים מכיל סימפוניה עשירה של עוף והודו מגידולי חופש, ביצי קן דג והרינג מהאוקיינוס – כולם גודלו באזורנו וסופקו למטבחינו מדי יום טריים לתזונה מושלמת המותאמת במיוחד לצורכי הגדילה של גורים.

מזון הגורים של 'אוריג’ן' עטור הפרסים מכיל רכיבים בעלי ערך גליקמי נמוך. עשיר בחלבונים ושומנים מזינים ביותר שכל גור זקוק להם על מנת לשמור על בריאות מיטבית.

המזון מגדיל מסת שריר רזה ומספק את כל האנרגיה שגורכם צריך כדי להתפתח נכונה.

המזון עשיר בבשר ובחלבונים כשכולו מכיל 80% בשר. הוא עשיר בשומן מן החי והוא הינו חיוני לבריאות המיטבית של כלבכם. זו הסיבה שמזון אוריג’ן מכיל שומנים טבעיים ולא מוצקים שמקורם בעוף, בדגים ובביצים.

יוקנובה לגורים

המזון כולו מורכב על בסיס עוף, הוא חסר כל תוספת חלבון צמחי למזון (גלוטן או סויה). תזונה מיוחדת לגורים מגזעים גדולים וענקיים המביאה להתפתחות מאוזנת של השרירים,  השלד והמפרקים.

Eukanuba מכיל גלוקוזאמין וכונדרוטין סולפט שמיועדים בעיקר לתמיכה בייצור סחוס בריא. מועשר בשמני דגים כמקור טבעי (אומגה 3) לבריאות העור והפרווה, במינון הנכון להפחתת התגובה הדלקתית.

כמו כן 'יוקנובה'מועשר ב – DHA – חומצת שומן החיונית להתפתחות אופטימלית של המוח. בנוסף, המזון מכיל פולפת סלק סוכר. הם למעשה סיבים התורמים לבריאות תאי המעי ולשיפור ספיגת המזון. מכיל נוגדי חימצון וחומרי צבע ומאכל טבעיים לחלוטין.

יוקנובה- אוכל לגורים

אוכל נוטריאנס לגורים

Nutrience Original הוא אוכל לגורים בטעם עוף המלווה באורז חום כשהוא מכיל חלבון עוף איכותי. מסייע להתפתחות תקינה של השרירים ולגדילה באחוז החלבון שכל כך חיוני לגורים.

הוא מכיל שילוב של דגנים מלאים, סיבים תזונתיים טבעיים ופרו ביוטיקים. הם מסייעים להתפתחות תקינה של מערכת העיכול של הגור.

'נוטריאנס' מורכב מזרעי פשתן ושמן סלמון – מקורות טבעיים של DHA. הוא בעל תפקיד משמעותי בהתפתחות תקינה של המוח ומערכת העצבים.

זרעי פשתן ושמן סלמון הם מקורות לחומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6. מספקים לגור איזון של שמנים חיוניים העוזרים לו לפתח עור בריא ופרווה מבריקה.

המזון מכיל מקורות של נוגדי חימצון (אוכמניות חמוציות וגזר לצד ויטמין C וויטמין E). הפועלים יחדיו לתמיכה בהתפתחות תקינה של מערכת החיסון של הגור.

הילס סיינס פלאן לגורים

אוכל לגורים תוצרת חברת Hills מבוסס בעיקרו על כבש. מוצרי 'סיינס פלאן' לגור מועשרים באנטי אוקסידנטים לתמיכה במערכת חיסון חזקה.

DHA (מקבוצת חומצות השומן אומגה 3) תומכת בהתפתחות תקינה של המוח ושל הראייה. מזון 'סיינס פלאן' לגורים מותאם במיוחד לגורים. כך שהכופתות הקטנטנות שלו יאכלו בקלות על ידי כלבים עם לסתות קטנות.

הילס סיינס פלאן לגורים

אוכל ברידרס לגורים

Breeders הוא מזון לגורים מדרגת סופר פרימיום. הפורמולה שלו פותחה במיוחד לכלבים גורים ומרכיביה מתבססים בעיקר על עופות מובחרים. הם תורמים לאיזון אופטימלי של פרוטאינים עבור גורים.

'ברידרס' מכיל תוספות של גלוקוזמין וכאונדרטין לתמיכה בעצמות ובמפרקים. זאת בנוסף לצמח היוקה המכיל חומר אנטי דלקתי טבעי, אומגה 3 ואומגה 6 לטיפוח העור והפרווה.

אוכל ברידרס לגורים

תחליפי חלב לגורים

טרו וט – תחליף חלב לגורים

Trovet הוא תחליף חלב אם לגורי כלבים ואף יכול לשמש כתוסף לחלב אם בהנקה.

תוסף תזונה מלא ואיכותי עם תכולות אנרגיה וחלבון גבוהות, דל לקטוז. משתווה לחלב אם מבחינת הערכים התזונתיים שהוא מעניק.

יש להמיס את האבקה במים חמים (60 מעלות צלסיוס) לפי המפורט בטבלה. כשעושים שימוש ב- 60 גרם אבקה + 120 מ""ל מים חמים שלמעשה יוצרים 180 מ""ל חלב.

טרו וט- תחליף חלב לגורים

נוטרי וט לגורים

תחליף חלב לגורי כלבים תוצרת חברת Nutri-Vet הוא  למעשה אבקה המכילה כמויות חיוניות של חלבון שומן ופחמימות בתוספת ויטמינים מינרלים וחומצות אמינו שכלבלבים רכים צריכים.

מקובל בקלות על ידי גורים שזה עתה נולדו, הוא מייצר שיעורי צמיחה מצוינים ועלייה במשקל. יכול לשמש גם כמענה על הדרישות התזונתיות המוגברת בזמן ההיריון, בהחלמה או לכלבים קשישים.

נוטרי וט לגורים

מההמלטה ועד גיל 4-5 שבועות תזונת הגורים מתבססת על חלב אם או תחליפי חלב לגורים.
החל מגיל 5 שבועות, הגורים יגמלו בהדרגה מחלב האם או תחליפי החלב. בשלב זה הם יתחילו לאכול אוכל מוצק, מומלץ בתחילה לערבב אותו עם תחליפי החלב.

משלב ההמלטה ועד גיל 12 חודשים בדרך כלל, הגורים יאכלו אוכל מיוחד לגורים. מגיל שנה, הם יעברו לאוכל לכלבים בוגרים. 
גזעים גדולים בדרך כלל יאכלו אוכל לגורים עד גיל 24 חודשים.

הכמות משתנה מגור לגור, יש לבדוק את המשקל והמצב הגופני של הגור.
נבדוק על גבי האריזה את הוראות היצרן המומלצות. לא בטוחים? ניתן להתייעץ עם ווטרינר.
אם הגור לא סיים את כל הכמות בקערה, אין סיבה להילחץ. יכול להיות שהגשתם לו יותר מידי אוכל.

כתבות נוספות

החתול עושה פיפי בבית – איך למנוע זאת?
איזה מזיקים עלולים להגיע עם בעלי חיים ואיך מטפלים בהם?
קמפינג עם כלבים: חופשה משותפת ומושלמת בחיק הטבע
לשפר את השינה של חיית המחמד שלך

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
דילוג לתוכן