משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

כלוב לכלב – בחירה בכלוב הנכון

תוכן עניינים

במידה ואתם כבר קראתם ויודעים מה אתם מחפשים מוזמנים לעבור ישר לקטלוג הכלובים שלנו

כלוב לכלב הוא לא עונש ולא למטרת כליאה

אז לאחר שנתקלנו בלא מעט לקוחות מבולבלים שלא בדיוק מבינים את הרעיון שעומד מאחורי רכישת כלוב לכלב, החלטנו לעשות סדר אחת ולתמיד ולהסביר את החשיבות הטמונה בגידול כלבים באמצעות כלובים (ללא כל קשר לסוג הכלב ולכל המשתמע מכך).

כלוב אילוף

את המושג כלוב אילוף תשמעו הרבה בהקשר של כלוב לכלב וזה אכן המטרה המרכזית למרות שפי שתבינו בפסקה הבאה, הנטייה הטבעית של הכלב לחפש "מאורה" ושימוש מושכל ונכון מצידכם הכלב יחווה את כלוב האילוף כמקום חיובי ונעים.

המקום הפרטי של הכלב

אז נכון שמטבע הדברים כלוב לכלב אף פעם לא הצטייר כדבר הכי סימפטי ונעים, אך שלא תטעו – מדובר בדיוק בהפך. כפי שתינוק שוהה רוב הזמן בעגלתמיטת התינוק שלו (לרוב תהיה גם היא בצורת כלוב ללא תקרה), כך גם כלבים זקוקים למרחב האישי שלהם, קל וחומר בשלבים הראשונים לתחילת היחסים שביניכם.

כאשר הכלב נמצא בכלוב שלו, הוא אפוף כולו בתחושות רוגע ושלווה שבאופן רציונאלי מובילות לתחושת ביטחון, לה הכלב שלנו כל כך משתוקק; אלא שמנגד, הימצאות הכלוב בסביבה עצבנית ולא רגועה, עלול לאבד לגמרי מן האפקטיביות שלו ולעיתים אף לגרום לנזק גדול אף יותר.

לאחר שהבנו כולנו את הסיבה שעומדת מאחורי הוספת כלוב לכלב לחיינו, נוכל להתקדם ולהבין איך בעצם אנחנו עושים את זה – כיצד בוחרים, למה חשוב לשים לב, מה מתאים למי וכו' וכו'. כמו כן חשוב להבין שישנם מספר סוגי כלובים לכלבים בעלי מטרות שונות כ"א כך שעליכם לעשות את ההתאמות האישיות שלכם למטרות אותן תרצו להשיג כחלק מהשימוש בכלוב לכלב.

במה צריך להתחשב לפני שקונים כלוב?

  • גיל הכלב

בראש ובראשונה, באופן הגיוני לחלוטין, עלינו להתחשב בגילו של האחרון כאשר החלטנו על הכנסת כלוב לכלב לחיינו. במידה ומדובר בכלב בוגר, כל שנדרש יהיה להכניס אותו לכלוב עצמו ולמעשה לבדוק האם הוא זקוק למרחב נוסף או שמא מדובר בגודל המתאים מבחינתו.

במידה ומדובר בגור צעיר, עלינו להתחשב בגודלו המקסימלי המשוער של הכלב; כשלשם כך אנחנו יכולים לעשות זאת בהתחשב בגודל ההורים בפרט או בגודל הגזע ככלל. במידה ואין באפשרותכם לשער את גודלו, גשו לחנות החיות שלכם והתייעצו עם הנמצאים שם בנוגע לגודל הנכון.

  • אנרגיית הכלב

כפי שוודאי יכולתם לנחש, הבחירה בכלוב לכלב חייבת להתבסס בעיקרה על רמת האנרגיה של האחרון, ללא כל קשר לגודלו, ליופיו ולשאר הפרמטרים הקשורים בסוגו. במידה ונבחר בכלוב 'חלש' לכלב אנרגטי או שלסירוגין נעשה בדיוק את ההפך הגמור, השהייה של הכלב בתוכו עלולה להיתפס כגרועה ולא אפקטיבית בעליל.

כלוב לכלב
אנרגיית הכלב.

גם כאן מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע רציני בתחום שיוכל לאבחן את רמת האנרגיה של הכלב שלכם ובכך להבטיח למעשה, שהות נטולת בעיות מלווה במקסימום אפקטיביות.

  • מטרת הכלוב

כפי שכבר הזכרנו קודם לכן, ישנן מספר מטרות שלשמן נרצה לצרף לחיינו ולחיי חברנו ההולכים על ארבע כלוב לכלב. בעוד האחד משמש למטרות אילוף בעיקר, השני בכלל עוסק באחסון הכלב בעת טיסות וכו' כשהשלישי בכלל נועד לשימוש יומיומי לגורים צעירים.

חשבו קודם כל עם עצמכם למה בכלל אתם זקוקים לכלוב ורק לאחר מכן התפנו לבחירה שלו עצמה. כמו בסעיפים הקודמים, גם כאן בחירה בכלוב הלא נכון עלולה להוביל למצב ההפוך מזה שלשמו התכנסו כאן.

סוגי הכלובים לכלבים הכי נפוצים שקיימים

כפי שכבר הסברנו קודם לכן, צירוף כלוב לכלב לסביבתנו עלול לנבוע ממספר סיבות ולכן חשוב להבין אילו סוגים בכלל קיימים על מנת לעשות את ההתאמות האישיות שלנו ושל חברינו ההולכים על ארבע. לפניכם שלושת הסוגים היותר מקובלים שתוכלו למצוא נכון להיום.

כלוב אילוף

כלוב אילוף עשוי מרשת ברזל דקה ומשטח פלסטיק. במהותו משמש ככלי מצוין לאילוף כלבים מהסיבה הפשוטה שהוא נועד בעיקר להגדירלתחום אזורי מחייה מסוימים לחברינו המקסימים. בשל העובדה שכלבינו ישהה זמן בלתי מבוטל בתוך אותו הכלוב, חשוב לשים לב שהכלוב יהיה חזק ואיכותי, זמין להתנייד בכל רגע נתון ואף נוח לניקוי במידת הצורך.

בדומה לשאר סוגי הכלובים הנפוצים, כלובי רשת מגיעים במספר גדלים שונים כאשר הקטן ביותר מתאפיין באורך של 61 ס"מ, 46 ס"מ רוחב ו54 ס"מ גובה. לעומתו, הכלוב רשת הגדול ביותר אותו תוכלו למצוא מורכב מצלעות בגודל 137 ס"מ אורך, 93 ס"מ רוחב  ו81 ס"מ גובה.

במידה ואתם אינכם בטוחים בגודל או בסוג הנכון עבורכם ועבור הכלב שלכם, התייעצו איתנו ואנחנו כבר נדאג להכווין אתכם ולפתור לכם כל בעיה בה תתקלו. אך ישנם סוגים נוספי של כלובים המשמשים לצורך אילוף וחינוך לצרכים כלובים כמו כלוב טיסה או גדר גורים שנפרט עליהם בפסקאות הבאות

גדר גורים היא גדר תיחום

גדר תיחום כשמה כן היא, היא גדר אשר נועדה ליצור מתחם כלשהו בו יוכל לשהות הכלב המתוק שלנו. כתוצאה מכך, לא מעט בעלי מקצוע הקשורים בתחום האילוף ממליצים לעשות שימוש בגדר על בסיס קבוע על מנת ליצור היררכיה ברורה בסביבה הביתית שלנו. כמו כן ובאופן מובן לחלוטין, הגדר יכולה לשמש בנוסף למטרות אילוף במיוחד למטרות חינוך לצרכים. ובכך למעשה להפוך למכלול של מגוון אופציות חשובות ושימושיות.  

כלוב לכלב
גדר תיחום.

הגדר עצמה מורכבת משמונה צלעות העשויות מחומרים חזקים ועמידים. אותן צלעות תוכננו כך שלכלבינו יהיה את מלוא חופש הפעולה בתוך הגבולות שלה ללא כל סכנה להחתך או להיפצע ממנה. כפי שוודאי יכולתם לנחש – גם הגדר מגיעה במגוון גדלים שונים כשהקטן ביותר מתנוסס לאורך ולגובה של 64 ס"מ (כל צלע). הגדר הגדולההארוכה ביותר, מורכבת גם היא משמונה צלעות שוות הבנויות כך שאורך כל אחת מהן 61 ס"מ  וגובהן 122 ס"מ.

כמובן שניתן לשחק עם אורך הצלעות ולמעשה להרחיב ולהקטין את הגדר עצמה על ידי קיפול שלהן האחת על השנייה. במידה והסתבכתם, פנו אלינו ואנחנו כבר נהפוך לכם את החיים לקלים הרבה יותר.

כלוב טיסה או כלוב נשיאה

כלוב נשיאה או בשמו המוכר יותר 'כלוב טיסה', נועד בעיקר על מנת לשמור על כלבים בעת השהייה בבטן המטוס בזמן הטיסה ונסיעה או כל מטרת מעבר. תוך שהוא מאפשר מרחב גדול יחסית לשהות בו ללא כל הפרעה של ממש. בנוסף לייעודו העיקרי שהזכרנו הרגע, כלוב טיסה יכול גם לשמש למטרת אילוף מאחר והוא חזק ועמיד יותר משתמשים בו למקרים שהכלב חזק או חרדתי במיוחד וכלוב אילוף רגיל יכול לגרום לפציה או עקב ניסיון לצאת מכלוב. תהליך חינוך באמצעות כלוב אילוף נעשה באמצעות הקניית הרגלי דפוסי התנהגות נורמטיביים כחלק מהשהייה בתוכו.

הכלובים המוכרים ביותר מסוג זה שתוכלו למצוא בשוק נכון להיום הינם כלובי 'אטלס' וכלובי 'גוליבר'. הכלוב אטלס הקטן ביותר שתוכלו למצוא הינו 'כלוב טיסה – אטלס 10' שאורכו 48 ס"מ, רוחבו 32 ס"מ וגובהו 29 ס"מ; בעוד הגדול ביותר, או בשמו המלא 'כלוב טיסה – אטלס 70' שאורכו מגיע ל101 ס"מ, רוחבו 68.5 ס"מ וגובהו 75 ס"מ. כלל הדגמים כוללים כאחד אופציה להוספת גלגלים ובכך הם הופכים למעשה לקלים הרבה יותר לנשיאה ולניוד ממקום למקום.

הכלוב גוליבר הקטן ביותר שתוכלו למצוא הינו 'כלוב טיסה גוליבר 1' שבאופן כמעט זהה לסדרת הכלובים של אטלס מורכב מצלעות באורך 48 ס"מ, רוחב 32 ס"מ וגובה של 31 ס"מ. לעומתו, הכלוב הגדול ביותר מבית היוצר של 'גוליבר' אותו נוכל למצוא הינו 'כלוב טיסה גוליבר 7' שמורכב מצלעות באורך 102 ס"מ, 72 ס"מ רוחב ו76 ס"מ גובה.

גדר חשמלית לכלב

גדר חשמלית לכלב היא בעצם גדר וירטואלית היא מורכבת מכבל חשמל שנינתן להטמין באדמה וקולר לכלב וראש פיקוד ברגע שהכלב מתקרב לכבל חשמל שהטמנו בהיקף גבולות של המרחב שקבענו לכלב הוא יקבל סימן בקולר ע"י רטט,חשמל או צליל. הגדר הווירטואלית לכלב נותנת מענה מצוין לחצר הבית כלבים נוטים לפעמים לצאת החוצה גם שחצר הבית מוגדרת היטב ולפעמים זה מייתר את הצורך להקים גדר גבוה.

סוגי כלובים לכלבים שתוכלו למצוא אצלינו בחנות:

  • גדר תיחום אילוף לכלב – רשת מתכת שנועדה לתחום אזור (בבית או בחצר) בו הכלב יכול לשהות מבלי לגרום נזק לסביבה שלו.

מידות הכלוב: הגדר בנויה כולה מ-8 צלעות ברוחב 60 ס"מ כל אחת בגבהים משתנים כשבכל רגע נתון, ניתן להגדיל ולהקטין אותה על ידי קיפול הצלעות אחת על השנייה.

גדר תיחום
גדר תיחום.
  • כלוב העברה לרכב בראקו 80 – כלוב נשיאה בעל מבנה ייחודי המתאפיין בפתח שנמצא על הדופן האורכית הצידית שלו. כמו כן הכלוב משמש להכנסה ולהוצאה נוחה של חיית המחמד בזמן שהכלוב עצמו ממוקם בתא המטען של הרכב.

מידות הכלוב: 77 ס"מ אורך, 43 ס"מ רוחב ו51 ס"מ גובה.

כלוב נשיאה
כלוב העברה לרכב בראקו 80.
  • כלוב רשת אילוף לכלב – כלוב מתכת עם תחתית מפלסטיק אשר נועד בעיקר לאילוף הכלב ולהרגלתו למחייה בסביבה ביתית. לאחר ששלב האילוף יסתיים, הכלוב יכול לשמש כמקום לינה קבוע עבור הכלב ובכך לספק לכלב מקום מבטחים בלעדי משלו.

הכלוב מגיע בחמישה גדלים לבחירה (זעיר עד ענק) כשאת רובם אפשר לאחסן בתוך הבית ללא כל הפרעה.

כלוב רשת
כלוב רשת לאילוף לכלב.
  • כלוב נשיאה קים 60 עם גלגלים – מגיע עם גלגלים מחוברים לבסיס פלוס ידית ארוכה שמשמשת לנשיאת הכלוב בדרכים. בנוסף המנשא מגיע עם דלת תיל ובריח כדי לתת ביטחון מקסימלי לחיית המחמד שלך. כמו כן, הכלוב מתאים לכלבים קטנים ולכל סוגי החתולים כאחד.

מידות הכלוב: 60 ס"מ אורך, 40 ס"מ רוחב ו45 ס"מ גובה.

כלוב נשיאה
כלוב נשיאה 60 קים עם גלגלים.
  • פרפלסט כלוב נשיאה של אטלס לכלב ולחתול – כלוב נשיאה אטלס תוצרת Ferplast האיטלקית, עשוי כולו מפלסטיק איכותי שנשאר עמיד למשך זמן רב. המנשאים מאושרים לטיסה על ידי רוב חברות התעופה. כל שינוי בידית, במנגנון הנעילה ובמקומות האחסון המובנים משתנים בהתאם למידת המנשא.

מידות הכלוב: אטלס 40 (הקטן ביותר) מתאפיין ב70 ס"מ אורך, 50 ס"מ רוחב וב59 ס"מ גובה לעומת אטלס 70 (הגדול ביותר) שמורכב מצלעות בגודל 102 ס"מ אורך, 68 ס"מ רוחב ו75 ס"מ גובה.

כלוב נשיאה
כלוב נשיאה (פרפלסט) של אטלס לכלב ולחתול.
  • כלוב נשיאה ג'יפסי לחיות מחמד קטנות – כלוב נשיאה מפלסטיק עם דלת רשת מתכתית שעוזרת לשמור על עמידות ותקינות הכלוב. כמו כן, כלוב זה מתאים לנשיאת בעלי חיים קטנים ואף לאילוף כלבים מהגזעים הקטנים יותר.

תוכלו למצוא אצלינו בחנות שני גדלים לכלוב זה כשעל כל אחד ואחד מהם תוכלו להתייעץ איתנו בכדי להבין מה נכון יותר עבור החיה שלכם.

כלוב נשיאה
כלוב נשיאה ג'יפסי לחיות מחמד קטנות.
  • פמטייט – כלוב נשיאה (מאושר טיסה) – קל לנשיאה הודות לידית הקבועה שלו ואף אידיאלי ביותר לנסיעה עם חיית המחמד שלכם בכלי התחבורה השונים למיניהם (מכונית, רכבת, אונייה, מטוס וכו').

הכלוב מצויד בדלת מוצקה עשויה מפלדה המצופה בפלסטיק כשגוף הפלסטיק מחוזק באמצעות תופסנים ו/או ברגים הניתנים לפירוק ולהרכבה מהירה ונוחה. כמו כן יש סורגי אוורור לרוחב כדי להבטיח מספיק אוורור בתוך המנשא.

תוכלו למצוא אצלינו בחנות חמישה גדלים שונים לכלוב זה (מקטן ועד ענק) כשעל כל בעיה או תקלה תוכלו להיעזר בבעלי המקצוע התותחים שלנו שלנו שמאיישים את החנות.

כלוב לנשיאה
פטמייט כלוב נשיאה.

כתבות נוספות

אילוף תוכים- המדריך הבסיסי למגדל המתחיל
דני ענק
ציפורי אהבה: מדריך לגידול מלא אהבה
אוכל לגורים בריאים – הכל על מזון לגורים איכותי ומזין

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן